Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami. Dziękujemy za zaufanie.

To ogromna przyjemność wspólnie zmieniać świat na lepszy i tworzyć przyjazne klientom marki. . Przeszliśmy z naszymi Klientami wiele fascynujących ścieżek i wspólnie zbudowaliśmy lepsze doświadczenia klientów, lepszy świat.

Zaufali nam

Rekomendacje naszych Klientów

Firma GCE Consulting (GoodCustomerExperience.pl) realizuje w 2019 roku na zlecenia PZU S.A. oraz PZU Życie S.A. projekt polegający na analizie doświadczeń i oczekiwań klientów oraz pracowników w procesie reklamacyjnym z wykorzystaniem narzędzia Mapa podróży klienta, dzięki któremu zostaną sformułowane rekomendacje naprawcze w diagnozowanych obszarach do poprawy doświadczeń klientów oraz pracowników.

Dyrektor Marketingu i Customer Experience

Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych LUXMED, Pion Doświadczeń Pacjenta

W 2018 roku powierzyliśmy firmie GCE Consulting (GoodCustomerExperience.pl) analizę podróży Pacjentki LUXMED i opracowanie jej Mapy. Cel projektu było nie tylko kompleksowe odkrycie wszystkich możliwych usprawnień w działaniach naszej firmy, które wpływają na doświadczenia Pacjentek, ale również integracja zespołu wokół idei Podróży Pacjentki i zaangażowanie naszych pracowników w wygenerowanie tą metodą działania naprawcze.

Przygotowanie Mapy podróży Pacjentki związane było z analizą danych zastanych przez GCE Consulting, ale także z przeprowadzeniem warsztatów, w które zaangażowani byli pracownicy LUXMED ze wszystkich obszarów mających wpływ na doświadczenia naszych Pacjentek. Podczas warsztatów przygotowana została wstępna wersja mapy, która następnie poddana została walidacji w badaniach ilościowych z udziałem Pacjentek LUXMED. Efektem projektu jest pełna diagnoza aktualnych doświadczeń Pacjentek w przebiegu ich podróży z LUXMED. Otrzymaliśmy również szczegółowo opracowany Program działań CEM z uwzględnieniem wszystkich rekomendacji GCE wynikających z projektu.

Firma GCE Consulting pani Joanny Hirsz-Kropińskiej zrealizowała projekt w założonym terminie, z należytą starannością i wnikliwością, wspierając nas również w zakresie komunikacji z pracownikami nt. projektu i jego owoców. Wobec powyższego z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę GCE w zakresie projektów doradczo-badawczych Customer Experience.

Customer Experience Manager, P4 Sp. z o.o., operator sieci PLAY

Z pełnym przekonaniem rekomenduję współpracę z firmą GCE Consulting w projektach Customer Journey Map. Profesjonalizm, zaangażowanie, precyzyjne planowanie przebiegu naszego projektu, punktualność w realizacji wszystkich zadań, wnikliwość analizy danych, świetne przygotowanie merytoryczne na każdym z etapów projektu, pełne wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej, znakomita jakość produktów końcowych projektu – to tylko niektóre z atutów współpracy z firmą GCE Consulting i z Panią Joanną Hirsz-Kropińską. Warto też wspomnieć o bardzo dobrej, budującej synergię atmosferze współpracy, bez której projekt nie przyniósłby tak dobrych rezultatów.

Dziękuję firmie GCE Consulting za wartościowy projekt, który wyposażył nas w nową wiedzę i dał nam szersze spojrzenie na doświadczenia naszych klientów.

Head of Customer Experience w player – TNV Digital SA

irma GCE Consulting zrealizowała dla TVN Digital S.A. w 2016 roku projekt z zakresu Customer Experience Management. Projekt ten dotyczył marki player i objął eksperckie opracowanie Mapy Podróży Klienta, jej weryfikację I uzupełnienie poprzez przeprowadzenie odpowiednich badań jakościowych I ilościowych. W ramach projektu firma GCE przeprowadziła także analizę procesów biznesowych firmy, w celu ich późniejszej optymalizacji pod kątem Customer Experience (poza projektem). Całość projektu zakończyła się przedstawieniem rekomendacji biznesowych oraz działań naprawczych w zakresie niezbędnych usprawnień poprawiających doświadczenia klientów serwisu player.

Projekt ten wzmocnił stosowanie filozofii CEM w naszej organizacji, uporządkował wiedzę o obszarach do poprawy w zakresie tworzenia doświadczeń klientów oraz uporządkował wiedzę o oczekiwaniach klientów.

Z uwagi na to, że zagadnienia Customer Experience Management są dla nas w TVN Digital bardzo ważne, przykładamy dużą wagę do wyboru firm współpracujących w tym obszarze. Liczymy na ciekawe pomysły działań, sprawdzone narzędzia oraz profesjonalną realizację zadań bazującą na zrozumieniu specyfiki naszej firmy, produktów i klientów.
W każdym z tych obszarów firma GCE spełniła nasze oczekiwania, a podjęte działania przyniosły spodziewane efekty.
W związku z tym rekomendujemy firmę GCE Consulting pani Joanny Hirsz-Kropińskiej do realizacji zadań z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów.

Napisz do nas

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Szukasz usługi dopasowanej dokładnie do Twoich potrzeb? A może zastanawiasz się czy Customer Experience, to temat dla Ciebie? Czekamy na informacje od Ciebie!

    Shopping cart

    0
    image/svg+xml

    No products in the cart.

    Kontynuuj zakupy