Pomagamy firmom zrozumieć świat klientów i zaprojektować ich pozytywne doświadczenia
Jesteśmy butikiem doradczym w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników.
Nasza misja
Wierzymy, że pozytywne doświadczenia i emocje zmieniają świat na lepszy. Wiemy, że dobrze zaprojektowane usługi, procesy i komunikacja w podróży klienta z marką oraz prokliencka kultura firmy pozwalają osiągnąć sukces rynkowy. Jesteśmy po to, aby pomóc markom świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenia klientów. Jesteśmy po to, aby wspólnie z Wami zmieniać świat.
Gwarantujemy wnikliwą analizę potrzeb i doświadczeń klientów oraz pracowników firmy. Dostarczamy wysokiej jakości wiedzę o ich podróży z marką. Proponujemy usprawnienia w usługach, procesach i komunikacji z klientami, które rozwijają organizację. Projektujemy podróż i doświadczenia klientów, które dostarczają im pozytywnych emocji. Pomagamy budować kulturę organizacji skupioną na tworzeniu wartości dla klientów.
Z nami świadomie zarządzisz doświadczeniami Twoich klientów
Poznasz ich głębokie potrzeby, zaprojektujesz wyjątkowe doświadczenia, które dostarczą im realną i unikalną wartość.
Dzięki temu rozwiniesz Twoją firmę i zbudujesz jej przewagę konkurencyjną.
Dlaczego my?
Pomagamy rozwijać biznes i zdobywać pozycję lidera rynku. Specjalizujemy się w zarządzaniu doświadczeniami klientów, pacjentów, pracowników. Doradzamy jak zbudować organizację nastawioną na tworzenie wartości dla klienta. Wspieramy kierownictwo firm w tworzeniu strategii Customer Experience, której efektem jest lojalność klientów. Szkolimy pracowników. Usprawniamy usługi firmy, obsługę klienta, komunikację oraz procesy firmy. Działamy w oparciu o sprawdzone narzędzia i wieloletnie doświadczenie.
Nasz zespół
Joanna Hirsz
Senior Consultant Customer,
Employee, Patient Experience,
Dyrektor Zarządzająca
Joanna jest wieloletnim doradcą biznesowym w zakresie Customer, Employee i Patient Experience. Z wykształcenia prawniczka i certyfikowany Marketer.
Justyna Lorenc
Konsultant CEM,
Badacz
Doświadczony badacz, analityk rynku i zachowań klienckich. Marketer. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunki: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne oraz Zarządzanie i Marketing), a także studiów podyplomowych z zakresu badań marketingowych dla firm i instytucji finansowych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Anna Lenart
Konsultant CEM ds. komunikacji
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, zarządzaniu produktem i komunikacji. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych, a także studiów doktoranckich o profilu Zarządzanie biznesem międzynarodowym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Anna Marucha
Konsultant CEM,
Employee Experience
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w public relations, komunikacji korporacyjnej i CSR. Absolwentka filologii polskiej i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada Advanced Certificate in CSR&Sustainability London School of Public Relations.