Błędy w zarządzaniu CX

Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania? Prawdopodobnie nie ma takich

Więcej
Napis ucz się na błędach
Napis ucz się na błędach

26 lipca 2022

Błędy w zarządzaniu CX

Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania? Prawdopodobnie nie ma takich

Więcej

11 września 2021

Wydarzenia – Zarządzanie Doświadczeniami Klientów

Przez 2 dni poruszymy następujące tematy: Wprowadzenie do Customer Experience (CX) – definicje, przykłady Obszary zarządzania CX i cykl zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji – modele, przykłady Piramida wartości Customer Experience –

Więcej

11 sierpnia 2021

Customer Care Festival 2021

Upraszczanie i ułatwianie życia klientom jest kluczem do budowania ich dobrych doświadczeń. Warto skupić się w pierwszej kolejności na tych obszarach do poprawy, które na Mapie

Więcej

20 września 2020

FIRE Real Estate Forum

Wspólnie z Krzysztofem Foderem, Liderem Customer Experience, Dyrektorem Regionalnym w Bouygues Immobilier Polska, Elżbietą Brodowską – Ekspertką w dziedzinie nieruchomości

Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy