Błędy w zarządzaniu CX
Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania? Prawdopodobnie nie ma takich
22 sierpnia 2022
Początki Patient Experience w LUX MED
26 lipca 2022
Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania? Prawdopodobnie nie ma takich
15 czerwca 2022
Podcast CX w mleasing – myśląc o ofercie warto pamiętać, że produkt czy usługę łatwo skopiować, ale dobrych doświadczeń klienta
25 maja 2022
Czas na zmianę podejścia Przedstawiamy CX case study LUX MED. Branża medyczna z roku na rok zmaga się z coraz
11 maja 2022
Dowiedz się więcej i dołącz do uczestników konferencji „Digital Customer Experience”. Do zobaczenia 22.06. online!
11 września 2021
Przez 2 dni poruszymy następujące tematy: Wprowadzenie do Customer Experience (CX) – definicje, przykłady Obszary zarządzania CX i cykl zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji – modele, przykłady Piramida wartości Customer Experience –
11 sierpnia 2021
Upraszczanie i ułatwianie życia klientom jest kluczem do budowania ich dobrych doświadczeń. Warto skupić się w pierwszej kolejności na tych obszarach do poprawy, które na Mapie
20 września 2020
Wspólnie z Krzysztofem Foderem, Liderem Customer Experience, Dyrektorem Regionalnym w Bouygues Immobilier Polska, Elżbietą Brodowską – Ekspertką w dziedzinie nieruchomości
21 stycznia 2020
Coraz więcej firm uzyskuje dobre wyniki, dobre oceny Klientów. To bardzo pozytywny trend i dlatego cieszę się, że mogłam osobiście