FIRE Real Estate Forum

10 września miałam przyjemność wziąć udział podczas FIRE Real Estate Forum w panelu dyskusyjnym na temat obsługi posprzedażowej Klientów w branży deweloperskiej.

Wspólnie z Krzysztofem Foderem, Liderem Customer Experience, Dyrektorem Regionalnym w Bouygues Immobilier Polska, Elżbietą Brodowską – Ekspertką w dziedzinie nieruchomości oraz Małgorzatą Nowodworską – Prezes Angel Poland Group rozmawialiśmy o tym, co jest ważne dla Klientów, a o czym zapominają czasami deweloperzy. Typowymi punktami bólu Klientów tej branży jest sprawne uzgodnienie zmian lokatorskich, odbiór mieszkania z jak najmniejszą liczbą usterek oraz następnie usuwanie usterek gwarancyjnych. Ważne dla Klientów jest zapewnienie im poczucia, że są wysłuchani, ich zgłoszenia są traktowane priorytetowo i sprawy załatwiane bezzłowcznie. Klientom tym bowiem towarzyszą silne emocje związane nierzadko z życiową inwestycją w Dom, rozumiany jako budowanie swojego miejsca na ziemi, gniazda rodzinnego.

 

 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy