30 czerwca 2014
Konferencja Liderzy Cyfrowego Biznesu
12 czerwca br. miałam przyjemność wystąpić z prezentacją Customer Experience w trakcie Konferencji Liderzy Cyfrowego Biznesu – Forum Wsparcia IT, w ramach sesji o Zarządzaniu
30 czerwca 2014
12 czerwca br. miałam przyjemność wystąpić z prezentacją Customer Experience w trakcie Konferencji Liderzy Cyfrowego Biznesu – Forum Wsparcia IT, w ramach sesji o Zarządzaniu
11 czerwca 2014
21 maja br. odbył się II Kongres Sektora Firm Pożyczkowych organizowany przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, w trakcie którego miałam przyjemność wystąpić z
28 maja 2014
8 maja w Warszawie odbyła się Konferencja Harvard Business Review pt. „Zostań liderem lojalności: wpisz lojalność klienta w DNA swojej firmy”, której gościem specjalnym
24 kwietnia 2014
Rola Customer Experience w komunikacji w biznesie – 27 marca 2014 roku IABC/Poland Business Communication Forum 2014. Celem drugiej edycji IABC/Poland Business Communication
11 kwietnia 2014
Było to spotkanie przedstawicieli kadry kierowniczej sektora bankowego i ubezpieczeniowego, poświęcone wielokanałowej strategii Customer Experience dla sektora finansowego. W programie m.in.: Internet, social,
26 lutego 2014
Customer Experience w branży ubezpieczeń – Oracle Polska i AMG.net – Śniadanie biznesowe, 6 lutego 2014 r. (czwartek) w restauracji Concept 13 w Warszawie. W trakcie
28 listopada 2013
Rola Customer Experience w komunikacji w biznesie – Konferencja IABC Poland Employer of the Future 2013, gdzie miałam przyjemność dyskutować wraz z koleżankami i kolegami
30 czerwca 2013
TMT.Customer Experience’13 Konferencja poświęcona tematyce Customer Experience. Warszawa. Joanna Hirsz-Kropińska – uczestnik paneli dyskusyjnych. Zdjęcia. Film z konferencji. zdj. TMT Events
28 października 2012
Marketing usług prawniczych – debata Gazety Prawnej, październik 2012 Dyskusja dotyczyła marketingu usług prawnych, a uczestniczyli w niej: redaktor naczelna DGP Jadwiga