19 lutego 2019
Customer Experience Kongres 19-20.03.2019
Mapa podróży Pacjentki LUXMED – case study. Jaki z kim opracować Mapę podróży klienta przydatną w praktyce? Jakich błędów uniknąć? Do czego można
19 lutego 2019
Mapa podróży Pacjentki LUXMED – case study. Jaki z kim opracować Mapę podróży klienta przydatną w praktyce? Jakich błędów uniknąć? Do czego można
26 stycznia 2019
Wdrożenie zarządzania doświadczeniami klientów (CEM) w firmie wymaga zaplanowania szeregu działań. Dodatkowo program CEM powinien zostać dostosowany do konkretnej organizacji i w szczególności do oczekiwań
16 września 2018
16 października będziemy mieli okazję spotkać się na Customer Congres, który w tym roku odbędzie się pod hasłem „szczęśliwi klienci zostają na dłużej”. Wspólnie z Beatą
29 maja 2018
Jak zawsze w czasie tego wydarzenia usłyszałam o wielu ciekawych inicjatywach CX prowadzonych w firmach w Polsce, miałam okazję wymienić się doświadczeniami ze znakomitymi gośćmi
1 czerwca 2017
Już 20 czerwca widzimy się na IMPACT ACADEMY, gdzie porozmawiamy o Customer Journey Map jako efektywnym narzędziu do planowania komunikacji marketingowej – będzie
1 kwietnia 2017
Program. Jak zaprojektować i monitorować optymalną Customer Journey w środowisku multikanałowym, aby uzyskać jak najlepsze CX Customer Journey Map – wprowadzenie do warsztatu:
2 listopada 2016
17 listopada podczas Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania (wręczenia Godeł Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki) Joanna wygłosi prelekcję pt.: Employee Experience
20 sierpnia 2016
Link do wydarzenia. Optymalny proces zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji. Mapa Podróży Klienta jako kluczowy punkt wyjścia strategii CEM. Strategia CEM –
1 czerwca 2016
22 czerwca br. Joanna i Anna z GCE poprowadziły moduł ekspercki podczas tegorocznej edycji Trendy Contact Center na temat Customer Experience a Employee Experience – jak doskonalić