25 kwietnia 2016

Shopping Center Forum

5 kwietnia br. wzięłam udział w dyskusji na temat roli Customer Experience w rozwoju firm podczas Shopping Center Forum 2016. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

Więcej

25 lutego 2016

Praktyki CX

Tematyka szkolenia / warsztatu objęła nastepujące zagadnienia: wprowadzenie do CEM, zarządzanie CEM w praktyce: elementy zrozumienia klienta, mapa podróży klienta, kultura organizacyjna

Więcej

8 listopada 2015

Warsztaty Praktyk CX

Zapraszamy na szkolenie Praktyk CX, które będzie składało się z dwóch części. Pierwszej – już w grudniu oraz kolejnej w styczniu przyszłego roku. W czasie szkolenia wprowadzimy

Więcej

1 października 2015

Customer Journeys na Forum CRM / CX

O Customer Journeys, budowaniu relacji 1:1 z konsumentami w dobie komunikacji Omnichannel, prezentowaniu oferty tam, gdzie konsument jej potrzebuje, wtedy, kiedy jej szuka

Więcej

21 sierpnia 2015

Gala Fundacji Obserwatorium Zarządzania

Joanna Hirsz wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa

Więcej

1 kwietnia 2015

Customer Experience w dobie multikanałowości

21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.

14 marca 2015

Szkolenie Customer Experience Management

19 lutego odbyło się szkolenie Customer Experience Management w Sektorze Usług Finansowych, które miałam przyjemność poprowadzić wspólnie z wyśmienitymi ekspertami CEM i UX, w tym z głównym

Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy