25 kwietnia 2016
Shopping Center Forum
5 kwietnia br. wzięłam udział w dyskusji na temat roli Customer Experience w rozwoju firm podczas Shopping Center Forum 2016. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.
25 kwietnia 2016
5 kwietnia br. wzięłam udział w dyskusji na temat roli Customer Experience w rozwoju firm podczas Shopping Center Forum 2016. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.
25 lutego 2016
Tematyka szkolenia / warsztatu objęła nastepujące zagadnienia: wprowadzenie do CEM, zarządzanie CEM w praktyce: elementy zrozumienia klienta, mapa podróży klienta, kultura organizacyjna
8 listopada 2015
Zapraszamy na szkolenie Praktyk CX, które będzie składało się z dwóch części. Pierwszej – już w grudniu oraz kolejnej w styczniu przyszłego roku. W czasie szkolenia wprowadzimy
1 października 2015
O Customer Journeys, budowaniu relacji 1:1 z konsumentami w dobie komunikacji Omnichannel, prezentowaniu oferty tam, gdzie konsument jej potrzebuje, wtedy, kiedy jej szuka
21 sierpnia 2015
Joanna Hirsz wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa
11 maja 2015
9 i 10 czerwca spotykamy się na warsztatach: Jak wspierać lojalność i budować nowe relacje. 9.06. o 10:10 opowiem na temat: Lojalność klientów & Customer Experience
1 kwietnia 2015
21 kwietnia ponownie mamy szansę spotkać się na śniadaniu biznesowym organizowanym przez Firmy Salesforce.com oraz Outbox pt. „Customer Experience w dobie multikanałowości”. Zapraszamy i do zobaczenia.
14 marca 2015
19 lutego odbyło się szkolenie Customer Experience Management w Sektorze Usług Finansowych, które miałam przyjemność poprowadzić wspólnie z wyśmienitymi ekspertami CEM i UX, w tym z głównym
28 grudnia 2014
9 grudnia br. odbyło się śniadanie biznesowe połączone z naszą prelekcją pt. „Customer Experience Management w dobie multikanałowości komunikacji”, organizowane przez firmy Outbox i Salesforce.com. Zapraszamy!