Błędy w zarządzaniu CX
Kto choć raz w swojej karierze zawodowej nie popełnił błędów próbując nowych rzeczy, podejmując nowe działania? Prawdopodobnie nie ma takich
11 maja 2022
Dowiedz się więcej i dołącz do uczestników konferencji „Digital Customer Experience”. Do zobaczenia 22.06. online!
11 września 2021
Przez 2 dni poruszymy następujące tematy: Wprowadzenie do Customer Experience (CX) – definicje, przykłady Obszary zarządzania CX i cykl zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji – modele, przykłady Piramida wartości Customer Experience –
11 sierpnia 2021
Upraszczanie i ułatwianie życia klientom jest kluczem do budowania ich dobrych doświadczeń. Warto skupić się w pierwszej kolejności na tych obszarach do poprawy, które na Mapie
20 września 2020
Wspólnie z Krzysztofem Foderem, Liderem Customer Experience, Dyrektorem Regionalnym w Bouygues Immobilier Polska, Elżbietą Brodowską – Ekspertką w dziedzinie nieruchomości
21 stycznia 2020
Coraz więcej firm uzyskuje dobre wyniki, dobre oceny Klientów. To bardzo pozytywny trend i dlatego cieszę się, że mogłam osobiście
19 lutego 2019
Mapa podróży Pacjentki LUXMED – case study. Jaki z kim opracować Mapę podróży klienta przydatną w praktyce? Jakich błędów uniknąć? Do czego można
26 stycznia 2019
Wdrożenie zarządzania doświadczeniami klientów (CEM) w firmie wymaga zaplanowania szeregu działań. Dodatkowo program CEM powinien zostać dostosowany do konkretnej organizacji i w szczególności do oczekiwań
16 września 2018
16 października będziemy mieli okazję spotkać się na Customer Congres, który w tym roku odbędzie się pod hasłem „szczęśliwi klienci zostają na dłużej”. Wspólnie z Beatą
29 maja 2018
Jak zawsze w czasie tego wydarzenia usłyszałam o wielu ciekawych inicjatywach CX prowadzonych w firmach w Polsce, miałam okazję wymienić się doświadczeniami ze znakomitymi gośćmi